Σελίδες

Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Οχ, χταπόδι, λάθος πόδι!


Ένας από τους αγαπημένους μου συγγραφείς είναι ο Αντώνης Παπαθεοδούλου. Έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα βιβλία του αλλά αυτό που ξεχωρίζω φέτος είναι το "Οχ, χταπόδι, λάθος πόδι!"
O λόγος είναι ότι μου αρέσουν πολύ τα χταπόδια και το καλοκαίρι. Το χταπόδι το προτιμώ ξυδάτο στη ταβέρνα του κυρίου Ηλία μαζί με κασεροκροκέτες.

Η μαμά λέει ότι ο κύριος Παπαθεοδούλου έχει την ηλικία της και λατρεύει τα ισπανικά όπως και εκείνη; σπουδάσανε στην ίδια σχολή. Θα ήθελα να τον γνωρίσω από κοντά και να του πάρω συνέντευξη.



Το χταπόδι ο Γιάννος όπως όλα τα χταπόδια,έχει ένα, δύο, τρία, τέσσεραπέντε, έξι, εφτά... οχτώ πόδια!Κάποιες φορές όμως...τυχαίνει το χταπόδι ο Γιάννος και στραβοξυπνάει.Μπερδεύει τα οχτώ πόδια τουκαι το ένα στη δουλειά του άλλου πάει!


Λεπτομέρειες
ISBN139789605695392
ΕκδότηςΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Χρονολογία ΈκδοσηςΜάρτιος 2016
Αριθμός σελίδων28
Διαστάσεις30x22
Προτεινόμενες ηλικίες3-6 ετών
ΕπιμέλειαΚΙΛΕΣΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ
ΕικονογράφησηΜΠΟΥΛΟΥΜΠΑΣΗΣ ΠΕΤΡΟΣ




Η φωτογραφία μου από το βιβλίο
Σε αυτό το βιβλίο ο Γιάννος, είναι ένα χαριτωμένο χταπόδι που κάθε πόδι είναι και ένας επαγγελματίας. Το πρώτο πόδι είναι γιατρός, το δεύτερο είναι μάγειρας, το τρίτο του πόδι είναι αξιωματικός στη πυροσβεστική, το τέταρτο πόδι οικοδόμος, το πέμπτο πόδι ζαχαροπλάστης, το έκτο πόδι φωτογράφος, το έβδομο πόδι είναι κηπουρός και το όγδοο είναι κουρέας!

Κάποιες φορές όμως το αγαπημένο μας χταπόδι μπερδεύεται και τότε ξεκινούν οι περιπέτειες!

Κανείς όμως δεν θυμώνει με το Γιάννο που μπερδεύεται, μιας και είναι ο πιο δουλευταράς.


Μπορείτε να ξεφυλλίσετε τις πρώτες σελίδες του βιβλίου εδώ : ΟΧ, ΧΤΑΠΟΔΙ ΛΑΘΟΣ ΠΟΔΙ!

To βιβλίο έχει πάρει 2 βραβεία:
  • Ειδικό Βραβείο Βιβλιοπωλείων Public 2017
  • Βραβείο White Ravens 2017

✅Τί μου άρεσε: Οι εικόνες, το ότι είναι αστείο και μου αρέσει να φωνάζω και εγώ δυνατά "Οχ χταπόδι, λάθος πόδι!" Είναι τελικά ωραίο να κάνεις λάθη μερικές φορές και να το διασκεδάζεις τόσο πολύ όσο και το χταπόδι!
❎Tί δεν μου άρεσε: Το ότι είναι αφιερωμένο μόνο στις μαμάδες, θα ήθελα να ήταν και στους μπαμπάδες, μιας και που και εκείνοι είναι χταπόδια. O μπαμπάς μου είναι το πιο μεγάλο χταπόδι του κόσμου, καμιά φορά τον φωνάζω "χταπόδα".


Καλές αναγνώσεις,











Happy owl

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου