Σελίδες

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Ντετέκτιβ Κλουζ - Η συνομωσία της τσίχλας - Πρώτο Βιβλίο

Μία από τις αγαπημένες μου σειρές που μου αρέσει να διαβάζω είναι αυτή του Ντετέκτιβ Κλουζ.

Πολλές φορές νομίζω ότι εάν ο Κλούζ ζούσε στην Ελλάδα θα ήμασταν καλοί φίλοι. Μου αρέσει που ο φίλος μου είναι έξυπνος και δίκαιος, του αρέσει η περιπέτεια και είναι ντετέκτιβ όπως και εγώ.

Έχουμε και κάποιες διαφορές, του Κλουζ του αρέσουν οι γκαζόζες και οι τσίχλες Κάρπεντερ; εγώ τρώω συνέχεια από το περίπτερο της γειτονιάς μου καραμέλες Τσάρλεστον, πάντα με τριαντάφυλλο και χυμό βύσσινο. Μου αρέσει το Light γάλα και αγαπώ το σχολείο. Είμαι 8 χρονών και παίζω κιθάρα.

Η μαμά λέει πως ο συγγραφέας, είναι από τη Γερμανία και πως είναι πολύ σπουδαίος και έχει βραβευτεί.

Σήμερα θα σας παρουσιάσω το πρώτο βιβλίο της σειράς



Ξενόγλωσσος τίτλοςEIN FALL FUR KWIATKOWSKI : DIE KAUGUMMIVERSCHWORUNG
ISBN139789605015701
ΕκδότηςΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
ΣειράΠΑΙΔΙΚΟ - ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ 8 ΕΤΩΝ
Χρονολογία ΈκδοσηςΟκτώβριος 2011
Αριθμός σελίδων94
Διαστάσεις20x13
Προτεινόμενες ηλικίες9-12 ετών
ΜετάφρασηΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΕικονογράφησηBUTSCHKOW RALF
Συγγραφέας/Δημιουργός (Ελληνικά)ΜΠΑΝΣΕΡΟΥΣ ΓΙΡΓΚΕΝ





Σε αυτό το βιβλίο ο Ντετέκτιβ Κλουζ είναι απορημένος, γιατί οι τσίχλες του εξαφανίζονται από το περίπτερο της κυρίας Όλγας. Και εγώ θα ήμουν ανήσυχος εαν δεν έβρισκα τις αγαπημένες μου καραμέλες στον κύριο Στέλιο, τον περιπτερά.
Ο Κλουζ είναι βέβαιος ότι κάτι περίεργο συμβαίνει με τον Φίδη - τον Ντίτερ Σλανγκ- και αρχίζει να παρακολουθεί το περίπτερο με τη σύμφωνη γνώμη της κυρίας Όλγας.
Εκεί λοιπόν βλέπει ένα κορίτσι, την Κολέτ να κλέβει τις τσίχλες. Δεν μου αρέσει να βλέπω κάποιον να κλέβει; και εγώ θα θύμωνα.
Ο Κλουζ αρχίζει να συνεργάζεται με την Κολέτ και προσπαθεί να βρει την λύση στο παλιό εργοστάσιο.
Μια τελευταία μονομαχία - τι άλλο τσιχλόφουσκας- θα δώσει την απάντηση.



✅Τί μου άρεσε: Η σούπα μπρόκολο, η γρηγοράδα και η αποφασιστικότητα του Κλουζ.
❎Tί δεν μου άρεσε: Ότι ο Κλουζ έφυγε από το σπίτι του μόνος νωρίς το πρωί να πάει στο περίπτερο για παρακολούθηση.
Οτι πήγε με το τραμ μέχρι το σφαγείο μόνος του και μετά στο παλιό εργοστάσιο.
Ότι ο Φίδης κάπνιζε πούρο, ένα παιδί δεν πρέπει να καπνίζει!

Μπορείτε να ακούσετε εδώ το τραγούδι του ντετέκτιβ από τις εκδόσεις Μεταίχμιο.


Επίσης μου άρεσε αυτή η διασκευή του ομώνυμου βιβλίου "Η συνωμοσία της τσίχλας", του Γίργκεν Μπανσέρους με πρωταγωνιστή τον Ντετέκτιβ Κλουζ , από τα παιδιά της Γ΄2 του Δημοτικού Σχολείου Λινόπετρας, 2016-2017.


Καλές αναγνώσεις,











Happy owl

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου