Σελίδες

Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Silent book - Journey


Ένα βιβλίο χωρίς λόγια ( Silent books) είναι η πρώτη πρόταση του #kidsreadathon18 που συμμετέχω.

Ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία χωρίς λόγια ή σιωπηρά όπως τα λέει η μαμά είναι το Ταξίδι ( Journey) του Aaron Becker. Μου το έφερε μια φίλη της μαμάς από το Λονδίνο και λέει ότι έχει πάρει βραβείο. Πολύ θα ήθελα να πάω και εγώ μια μέρα στο Λονδίνο.

Λεπτομέρειες
ISBN139781406355345
ΕκδότηςWALKER BOOKS
Χρονολογία ΈκδοσηςΙούλιος 2014
Αριθμός σελίδων40
Διαστάσεις24x27
Προτεινόμενες ηλικίες6-9 ετών
Συγγραφέας/Δημιουργός (Ελληνικά)ΜΠΕΚΕΡ ΑΑΡΟΝ


Αυτό που μου αρέσει σε αυτό το βιβλίο είναι ότι κάθε φορά λέω και μια διαφορετική ιστορία και φανταζόμαστε με τη μαμά ότι πάμε βαρκάδα σε όλα αυτά τα κτήρια. Οι εικόνες του βιβλίου μοιάζουν αληθινές!

Η Ζωζεφίν θέλει να παίξει αλλά όλοι στο σπίτι είναι απασχολημένοι και αυτή βαριέται. Τότε στο δωμάτιο της βρίσκει μια μαγική κόκκινη κιμωλία που ότι ζωγραφίζει αυτό ζωντανεύει και την οδηγεί σε καινούρια μέρη, κάστρα, παλάτια, δάση και νέες περιπέτειες!

To Σαββατοκύριακο κατεβάσαμε αυτές τις ωραίες ζωγραφιές σχετικές με το βιβλίο.

Μου άρεσε ένα ωραίο βίντεο με τις εικόνες του βιβλίου που βρήκαμε με τη μαμά:

JOURNEY by Aaron Becker (official trailer) from Aaron Becker on Vimeo.

Το βιβλίο αυτό είναι τριλογία, έχει δηλαδή άλλα δυο βιβλία. Ο μπαμπάς υποσχέθηκε ότι όταν θα πάμε στο Λονδίνο θα επισκεφτούμε ένα τεράστιο βιβλιοπωλείο και εκεί θα μπορώ να αγοράσω όσα βιβλία θέλω!

Αν βιάζεσαι όμως πολύ μπορείς να αγοράσεις τα βιβλία από εδώ


Καλές αναγνώσεις!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου